dilluns, 10 d’octubre del 2011

Començament de curs

Hem començat aquest nou curs, tercer!!!!!. Després de tot no ha anat mica malament. La combinació feina i estudis és complicada i intent compaginar-ho el millor que puc i per ara el invent funciona.
Com cada començament de curs faig un recull de bones intencions, com ara: cada dia faré una mica de feina per dur-ho tot al dia, no deixaré les feines pel darrer dia, ..... Jo ho intent, però.......... Ja vorem què passa aquest nou curs!!!.

Al segon quadrimestre farem les pràctiques amb infants de 0-3 anys. Encara no sabem els centres, però si les dades: del 20 de febrer fins al 8 de juny. La veritat és que estic molt emocionada amb les pràctiques, semblaven tan llunyanes i estan a la cantonada...

Les assignatures del primer quadrimestre són molt atractives: matemàtiques, trastorns del desenvolupament, estratègies II, medi natural i la optativa de medi humà. També tenia pensat cursar l’assignatura psicologia de segon aquest quadrimestre, però finalment la deixaré per setembre i així podré fer la feina tranquil·lament durant els mesos d’estiu. No he volgut cursar aquest quadrimestre amb l’angoixa de no arribar, com m’ha passat als dos cursos anteriors. Vull gaudir dels meus estudis, tal com m’havia proposat al començament.

És per això que aquest bloc s’anirà nodrint a mesura que vagi avançant amb els meus estudis, durant el primer quadrimestre de les assignatures que desenvoluparé, al segon les experiències que tindré a les pràctiques i finalment durant els mesos d’estiu les reflexions de l’assignatura de psicologia. Si tot marxa com tinc planejat aquest curs el bloc tindrà aportacions de manera continuada, i si, aquest també és un nou propòsit. Ara només queda començar a fer feina.......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada